M3 Tema 14 Colegul Perfect

 

                                                                           Colegul Perfect


Colegul/Colega perfecta/perfect este acela/aceea care tot timul imi sare in ajutor si stie sa aprecieze orice lucru marunt daruit, este foarte intelegatoare/intelegator ma ajuta cand am nevoie, iar eu o ajut pe ea/el si ne intelegem minunat.

 Chiar daca uneori ne mai contrazicem unul pe altul nu am stat niciodata suparati mai mult de o zi  si are simtul umorului este respectuos/respectuoasa cu profesorii si este foarte silitor/silitoare si atent/atenta la ore, nu de putine ori ma ajutat la lectii, mai ales la matematica, o materia pe care nu o prea indragesc, dar la care el/ea este foarte priceput/priceputa este foarte prietenos/prietenoasa.

 De aceea il/o apreciez mult si este cel mai bun prieten/prietena a mea si sper ca si in  ani urmatori vom fi tot asa buni prieteni ca si acum in acest an.



Comentarii

Postări populare